Exxact LED valonsäätimen muoviosat nyt tilattavissa sähkönumerolla
Schneider Electric on tuonut myyntiin varaosat Exxact ja Renova -sarjojen LED kiertonuppisäätimille.
TopCable –johtimet on pakattu helppokäyttöisiin ja kestäviin pahvilaipallisiin keloihin, joissa on metallivahvisteiset keskiöt. Ei enää repeäviä muovinippuja!
Johtimet sopivat erinomaisesti keskusten ja laitteiden johdotuksiin. HAR UL/CSA hyväksyntöjen ansiosta johtimet soveltuvat hyvin myös vientiteollisuuden tarpeisiin. Johtimet ovat CPR luokkaa Eca, PVC vaippaisia ja kestävät +90C lämpötilaa.
CPR luokka: |
|
DoP no: |
|
Standardi:
|
|
Nimellisjännite:
|
|
Johdin:
|
|
Eriste: |
|
Palonkesto UL 2556: |
|
Käyttölämpötila min: |
|
Käsittelylämpötila min: |
|
Johdinlämpötila max HAR: |
|
Johdinlämpötila max UL/CSA: |
|
Taivutussäde: |
|
Johdintunniste: |
|
Lisätietoja voit kysyä SLO-myyjältäsi
Schneider Electric on tuonut myyntiin varaosat Exxact ja Renova -sarjojen LED kiertonuppisäätimille.
MCS2 -kaapelikiinnike, sähköteippi, johdinsiteet sekä kutistemuoviletkut aurinkopaneeliasennuksiin.
Järvenpääläisen rivitaloyhtiön parkkipaikoilla ladataan sähköautoja. Latauspaikat toteutettiin lattakaapelointijärjestelmällä, joka on verrattain uusi teknologia. Taloyhtiön pihalle toteutettiin yhteensä 33 latauspaikkaa. Tulevaisuudessa latausasemien määrää halutaan kasvattaa kaikkiin autopaikkoihin. WAGO Finlandin järjestelmässä virranottolaitteen liitosyksikkö asennetaan lattakaapelin päälle, jolloin sähköä voidaan jakaa helposti ilman lisäkaapeloinnin tarvetta tai uusia sähkörasioita. Tämä helpottaa selvästi tulevien vuosien asennuksia. Asennustyön kesto lyheni merkittävästi – Helppo ja siisti. Perinteisellä kaapelointijärjestelmällä latausliitäntä olisi selvästi massiivisempi. Näin WAGO Finlandin lattakaapelijärjestelmää kuvailee sähköasennuksia teollisuuteen, liike- ja julkitiloihin ja kotitalouksiin tekevän Napocom Oy:n toimitusjohtaja Jukka Ikonen. Hänen yrityksensä on toteuttanut viime aikoina sähköautojen latausmahdollisuuden kahteen kohteeseen Uudellamaalla nimenomaan lattakaapelijärjestelmällä. – Jos tekisimme saman asennuksen perinteisellä kaapelointijärjestelmällä, jokaiseen autolatauspaikkaan pitäisi laittaa oma jakorasia. Tämä hidastaisi työtä merkittävästi. Arvioni mukaan lattakaapelilla työn kesto on puolet lyhyempi, Ikonen kertoo. Äskettäin Ikosen yritys toteutti latausmahdollisuuden Helsingin Lauttasaaressa sijaitsevan taloyhtiön 270 autopaikkaan. Kyseinen kohde suunniteltiin alusta pitäen WAGOn lattakaapelijärjestelmällä. Nopean asennuksen lisäksi järjestelmän etuna on skaalautuvuus moniin eri käyttökohteisiin. Järjestelmä soveltuu pieniin ja isoihin parkkitiloihin, kauppakeskusten parkkihalleihin sekä taloyhtiöiden pysäköintihalleihin ja -katoksiin. Siisti ja viimeistelty lopputulos Asennuksista vastanneen Jukka Ikosen mukaan lattakaapelointi mahdollisti tarvittavat muutokset järvenpääläiskohteessa. – Jos olisimme tehneet asennuksen perinteisellä kaapelointijärjestelmällä, emme olisi saaneet mahtumaan kaapeleita suojausten sisään, koska rasiat olisivat olleet varsin isoja. Lopputulos olisi ollut aika järjettömän näköinen. Lattakaapelilla asennuksen lopputulos oli siisti, Ikonen kertoo.