Jarmo Harttunen
markkinointipäällikkö,
SLO Oy
9.10.2018

Ojenna viestikapula SLO-myyjällesi

Hyvä myyjä aloittaa jokaisen aamunsa kysymyksellä: Kuinka voin palvella asiakkaitamme tänään hyvin? Itselle asetettu rehellinen kysymys auttaa pitämään mielessä sen tärkeimmän, eli asiakkaan.

Onnistuneen asiakaskokemuksen yhtälö

Tuotteista pitää saada tietoa, saatavuuden pitää olla kunnossa, tietotekniikan tulee toimia, logistiikan sujua ja laskutuksen olla oikein. Yksittäiset huippusuoritukset eivät kuitenkaan pysty tuomaan pysyvää hyvän olon tunnetta.  Hyvä asiakaskokemus on asioiden summa ja jokaisella SLO:laisella on tärkeä rooli kokonaisuuden kasaamisessa. Kaikki SLO:laiset eivät kuitenkaan ole suorassa kontaktissa asiakkaidemme kanssa, myynti kuljettaa viestikapulan perille.

Myyjään luottava asiakas on rehellinen

Nopein keino paikallistaa onnistuminen tai mahdollinen epäkohta on asiakkaalta tuleva palaute. Tavoitteenamme on, että asiakassuhteemme ovat niin vahvoja, että asiakkaamme uskaltavat ja haluavat kertoa vahvuutemme ja kohdat, missä voisimme parantaa. Antakaa siis myyjille rohkeasti palautetta. Avoin keskustelu auttaa saavuttamaan maaliviivan ensimmäisenä.

Otetaan mestaruus yhdessä!

SJ-TER Säätöruuvikiinnitteinen perustus

Ulkovalaisinpylväille, mastoille, opastauluille, liikennevaloille ja -merkeille

Jännitetyöt parantavat sähkönjakelun laatua

Verkkoyhtiön asiakkaalle on tärkeää, että sähkönjakelu olisi jatkuvaa ja hyvälaatuista.

Kaapeleiden kuormitettavuuden parantaminen tuulipuistoissa

Kosketussuojien vuorottelun merkitys osana tuulipuistojen keskijännitekaapeliverkkoa on näkynyt nousevana trendinä. Tuulipuistojen kasvavat tehot, kaapeliverkkojen pituuden ja käytettävien kaapelien poikkipintojen kasvu yhdessä taloudellisten vaatimusten kanssa ovat kasvattaneet kosketussuojien vuorotteluun soveltuvien varusteiden kysyntää.