Jarmo Harttunen
markkinointipäällikkö,
SLO Oy
9.10.2018

Ojenna viestikapula SLO-myyjällesi

Hyvä myyjä aloittaa jokaisen aamunsa kysymyksellä: Kuinka voin palvella asiakkaitamme tänään hyvin? Itselle asetettu rehellinen kysymys auttaa pitämään mielessä sen tärkeimmän, eli asiakkaan.

Onnistuneen asiakaskokemuksen yhtälö

Tuotteista pitää saada tietoa, saatavuuden pitää olla kunnossa, tietotekniikan tulee toimia, logistiikan sujua ja laskutuksen olla oikein. Yksittäiset huippusuoritukset eivät kuitenkaan pysty tuomaan pysyvää hyvän olon tunnetta.  Hyvä asiakaskokemus on asioiden summa ja jokaisella SLO:laisella on tärkeä rooli kokonaisuuden kasaamisessa. Kaikki SLO:laiset eivät kuitenkaan ole suorassa kontaktissa asiakkaidemme kanssa, myynti kuljettaa viestikapulan perille.

Myyjään luottava asiakas on rehellinen

Nopein keino paikallistaa onnistuminen tai mahdollinen epäkohta on asiakkaalta tuleva palaute. Tavoitteenamme on, että asiakassuhteemme ovat niin vahvoja, että asiakkaamme uskaltavat ja haluavat kertoa vahvuutemme ja kohdat, missä voisimme parantaa. Antakaa siis myyjille rohkeasti palautetta. Avoin keskustelu auttaa saavuttamaan maaliviivan ensimmäisenä.

Otetaan mestaruus yhdessä!

Vicera APU 2.0 -kaapelinjatkospukki  KJ-kaapeleiden työstämiseen

Vicera on tuonut markkinoille innovatiivisen kaapelinjatkospukin, joka on suunniteltu yhdessä alan ammattilaisten kanssa.

Ylijännitesuojauksella sähkönjakelun häiriöt kuriin

Kesän myrskyistä on taas tänäkin vuonna aiheutunut haittaa sähkönjakelulle. Ukkosten salamaniskut ovat kaataneet puita sähkölinjoille ja aiheuttaneet siten keskeytyksiä sähköntoimituksessa. Myrskytuhoja voimme vain arvuutella, mutta ukkosen aiheuttamiin ylijännitteisiin voimme varautua ylijännitesuojauksella.

Ennemmin rohkean askeleen edellä kuin varovaisesti viimeisenä

Asiakastyytyväisyys on mittarimme Uusi päivä, uudet haasteet, tuttua jokaiselle.  Myös SLOlla kohdataan joka päivä kysymyksiä ja tärkein niistä on, kuinka pidämme asiakkaamme tyytyväisinä. Toimimme tiiminä myyjiemme kanssa, sillä yksittäisten hyvien suorituksien lisäksi työstämme kokonaisuutta omilla vastuu- ja osaamisalueillamme. Kokonaisuuksista syntyy asiakaskokemus, jossa katsotaan rohkeasti tulevaisuuteen.