SZ400.3 korvaa SZ41-pylväsvarokekytkimen

Tyyppi- ja kenttätestattu alumiinirunkoinen kytkin

Uusi pylväsvarokekytkin on turvallinen ja helppo asentaa. Siinä on erilliset suojakotelot liittimille, asennusohjeet ja asennuksen tueksi löytyy myös »video«. SX400.3 on helppo käyttää ja se soveltuu hyvin myös haastaviin olosuhteisiin. Tuote on testattu kenttäolosuhteissa ja sille on suoritettu tyyppitestaukset. Huom. Pylväsvarokekytkimen maadoituslaite ja sulakepesä sopivat niin vanhoihin kuin uusiin kytkimiin.

Uusi SZ400.3 on jo tilattavissa SLO:n verkkokaupasta sähkönumerolla: 58 005 37 »

Katso asennusvideo:

Ominaisuudet

  • Kestävä rakenne
    • Vankka alumiinirunko
    • UV-säteilynkestävä lasikuitulujitettu muovi
    • Kestää kovaa kuumuutta
    • Sopii 1000VAC-ratkaisulle, osittaistestit tehty 1000VAC
  • Sopii haastaviin olosuhteisiin
    • Pitkäaikainen kenttätestaus
    • Tyyppitestit
  • Lasermerkintä
  • Kestävä lukitusmekanismi
  • Sopii Al- ja Cu-johtimille
    • Al/Cu, 50-240 mm2
  • Helppo käyttää
    • Ohjainsauva
    • Näkyvät vaihe/sulake merkinnät
  • Sulakepesä ja maadoituslaite

Vanha Uusi
SZ41

6xKG43.5 Al 50-240 mm2

 

SZ400.3 (L1/L2/L3)

6x KG43.57

Al/Cu, 50-240 mm2

Lisätarvikkeet

Vanhoihin ja uusiin kytkinmalleihin  sopivat nykyiset merkintäkilvet ja seuraavat kiinnikkeet:

 

Teksti:
Ensto Oy

Kaapelimiehen verenpainelääkkeet

Kaapelointia on melkein jokaisella verkonrakennuksen työmaalla. Suunnittelu on "peruskauraa" ja kaapeloinnin katsotaan soveltuvan joka paikkaan. Asennustyössä tulee kuitenkin toisinaan yllätyksiä vastaan ja suunnitelmaa joudutaan muuttamaan lennosta. Suunnitelmien vaihtuessa on vaarana, että käytännön työ toteutetaan väärin menetelmin.

5G-verkon sisäkuuluvuuden varmistaminen kiinteistöissä

5G-mobiiliverkon rakentaminen on tällä hetkellä kovassa vauhdissa kaikilla operaattoreilla.

KKM:n energiatehokkaat muuntajat markkinoille

KKM ja Toshiba toimittavat yhteistyössä pohjoismaihin heinäkuussa 2021 voimaantulleen Ecodirektiivin (Euroopan unionin komission asetus nro. 548/2014) toisen vaiheen jakelumuuntajia. Muuntajien tyhjäkäynti- ja kuormitushäviöt täyttävät tiukat häviökriteerit.