Pohjoismaisiin oloihin suunniteltuja tuotteita Charge Ampsilta
Pohjoismaisiin oloihin suunniteltuja tuotteita, huippuluokan ohjelmistotekniikkaa ja ylivertaista käytettävyyttä.
Niissä on vakiona mm. dynaaminen kuormanhallinta, joka valvoo, ettei kiinteistön pääsulakkeita ylikuormiteta. Hyödyntämällä latausasemien dip-kytkimiä lataustehon rajoittamisessa, voidaan kohteisiin valita järkevästi jo alun alkaen 22 kW:n latausasema, jolloin muuttuvat tulevaisuuden tarpeet tulevat otetuiksi huomioon. Sähköliittymän päivitys ei vaadi jatkossa uutta tehokkaampaa latausasemaa, vaan pieni muutos asetuksissa riittää.
GAROn TWIN-latausasemat mahdollistavat kahden auton samanaikaisen helpon, turvallisen ja tehokkaan lataamisen kiinteistön sulakkeita ylikuormittamatta omakotitaloissa, taloyhtiöissä tai työpaikoilla. WLAN-moduulin avulla voidaan ottaa käyttöön monia älykkäitä lisätoimintoja, kuten langattomat ohjelmistopäivitykset ja ajastettu lataus. Latausasemat on varustettu DC-vikasuojalla, joka mahdollistaa yhdessä A-tyypin vikavirtasuojauksen kanssa kustannustehokkaan ja turvallisen asennuksen.
TWIN-latausasemia on saatavissa perus paikallisversioiden lisäksi operaattoriversioina.
Nämä operaattoripohjaiset latausasemat ovat OCPP 1.6 -rajapinnassa toimivat TWIN+-latausasemat. TWIN+-latausasemat yhdistettyinä latausasemakeskukseen ja maksupääteautomaattiin mahdollistavat laajemman kokonaisratkaisun, jossa lataaminen ja lataustapahtuman veloittaminen hoituu mutkattomasti.
GARO TWIN+ -LATAUSASEMAN OMINAISUUDET:
ASENNUSVALMIIT LATAUSASEMAKESKUKSET
GAROn sähköisiä latauskeskuksia on saatavana valmiiksi koottuina kolmessa kokoluokassa.
Räätälöidyissä latauskeskuksissa on valmius ja johdotus energialaitoksen mittarille tai ne toimitetaan ilman mittarointivalmiutta. Dynaaminen kuormanhallintamittari ja virtamuuntajat on asennettu keskukseen jo tehtaalla ja suurin latauskeskuskoko on 21 jonovarokekytkinlähtöä. Latauskeskus on varustettu kokoluokasta riippuen joko yhdellä tai kahdella 250A pääkytkimellä.
GARO-latauskeskukset dynaamisen kuormanhallinnan mittarilla ja virtamuuntajilla |
||
Snro |
Tyyppi |
Kuvaus |
34 515 83 |
GKS-EM9 250A, 9x63A DLM |
GKS-EM9, 250A, 9x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1200x330x1900 MAGNELIS |
34 515 84 |
GKS-EM15 2x250A, 15x63A DLM |
GKS-EM15, 2x250A, 15x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1950x330x1900 MAGNELIS |
34 515 85 |
GKS-EM21 2x250A, 21x63A DLM |
GKS-EM21, 2x250A, 21x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1950x330x1900 MAGNELIS |
GARO-latauskeskukset dynaamisen kuormanhallinnan mittarilla ja virtamuuntajilla |
||
Snro |
Tyyppi |
Kuvaus |
34 515 80 |
GKSM-EM9 250A, 9x63A DLM |
GKSM-EM9, 250A, MITTAUSKESKUS, 9x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1200x330x1900 MAGNELIS |
34 515 81 |
GKSM-EM15 2x250A, 15x63A DLM |
GKSM-EM15, 2x250A, MITTAUSKESKUS, 15x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1950x330x1900 MAGNELIS |
34 515 82 |
GKSM-EM21 2x250A, 21x63A DLM |
GKSM-EM21, 2x250A, MITTAUSKESKUS, 21x63A DLM KUORMANHALLINTA, IK10, IP34D, koko 1950x330x1900 MAGNELIS |
TWIN+ -LATAUSASEMAT OCPP-YMPÄRISTÖÖN |
||
Snro |
Tyyppi |
Kuvaus |
34 515 72 |
GTB-B-DCM-T222WO-A-R-MC |
2 x 22 kW Type2 pistorasia 3-vaiheinen 32A, DC-tasavirtavalvonta, kWh-mittarit, johdonsuojat, vikavirtasuojat, RFID, 4G |
34 515 75 |
GTB-B-DCM-T222WO-A-R-LAN |
2 x 22 kW Type2 pistorasia 3-vaiheinen 32A, DC-tasavirtavalvonta, kWh-mittarit, johdonsuojat, vikavirtasuojat, RFID, LAN |
TWIN-LATAUSASEMAT PAIKALLISRATKAISUUN |
||
Snro |
Tyyppi |
Kuvaus |
34 515 58 |
GTBDC-T222WO-A |
2 x 22 kW Type2 pistorasia 3-vaiheinen 32A, DC-tasavirtavalvonta, vikavirtasuojat A-tyyppi |
34 515 59 |
GTBDCM-T222WO-A |
2 x 22 kW Type2 pistorasia 3-vaiheinen 32A, DC-tasavirtavalvonta, kWh-mittarit, vikavirtasuojat A-tyyppi |
34 515 60 |
GTBDCMW-T222WO-A |
2 x 22 kW Type2 pistorasia 3-vaiheinen 32A, kWh-mittarit, WIFI-moduuli, vikavirtasuojat A-tyyppi |
MAKSUAUTOMAATTI GARON LATAUSASEMILLE
OCPP-ympäristöön tarkoitettuihin GAROn sähköauton latausasemiin, Twin+ sekä LS4 ja Althea, yhteensopiva maksuautomaatti lataustapahtumien veloittamiseksi soveltuu erinomaisesti mm. erilaisiin kauppa- ja urheilukeskuksiin. Sen toimintaan ei tarvita erillistä operaattoria, tägejä tai sovelluksia.
Lue lisää maksuautomaatista >
Pohjoismaisiin oloihin suunniteltuja tuotteita, huippuluokan ohjelmistotekniikkaa ja ylivertaista käytettävyyttä.
Kun erilaiset sähkölaitteet ja sähköinen liikenne lisääntyy myös energian tarve kasvaa. UTU on kehittänyt vakioidut latausasemien syöttökeskukset ja latausjakokaapit varmistamaan riittävää sähköistystä ja latauskentän sähkönsyötön turvallisuutta.
Jakelukiskojärjestelmä sähkönjakeluun 160 A asti Canalis KN on suunniteltu sähkönjakeluun, korkeintaan 160 A. Canalis KNT on varustettu väyläjohtimilla yksinkertaisten ohjaus-/valvontajärjestelmien asennusta varten (valaistus tai muut kuormat).