Sähköautojen kysyntä on pysynyt hyvänä, mikä näkyy myös suurempina latausasemien asennusmäärinä. Sähköisten menopelien suosio on lisännyt tarvetta päivittää latausasemien asennukseen liittyvää tuotevalikoimaa Soneparilla.

Latausasemien asennustuotevalikoimaa on täydennetty jakelukiskojärjestelmillä

Seuraamme markkinoiden kehitystä ja päivitämme valikoimaamme, jotta pystymme tarjoamaan jatkuvasti muuttuville sähköautomarkkinoille oikeita ratkaisuja.

Sonepar on nyt ottanut valikoimaan Siemensin Sivacon 8PS-jakelukiskot, sillä ne soveltuvat erinomaisesti juuri sähköautojen latausasemien tehonsyöttöön. Jakelukiskot ovat varastoitavia tuotteita, tällä varmistamme saatavuutta.

 

Haluamme olla helpoin paikka asioida nyt ja tulevaisuudessa.

 

Kolme hyvää syytä valita Sivacon 8PS

  1. Euroopan myydyin jakelukiskojärjestelmä, jonka kaikki tuotteet ovat täydellisesti tyyppitestattuja ja hyväksyttyjä IEC EN 61439-1/-6-standardin mukaan.
  2. Palokatko on tyyppitestattu ja hyväksytty EN 1366-3 -standardin mukaan
  3. Kiskojen jatkokset on hyväksytty ilman tarvetta jälkikiristykseen.

 

Jakelukiskot verkkokaupassa

 


Teksti: Sonepar Suomi Oy
Kuvat: Siemens ja Pixabay

B-tyypin vikavirtasuojat sähköauton lataukseen kaikissa olosuhteissa

Sähköauton latausasemia rakennetaan yhä enemmän. Usein ne asennetaan ulos, jolloin asennusympäristö on sateen, lumen ja pölyn takia hyvin vaativa. Schneider Electric on tuonut markkinoille nimenomaan sähköauton latauskäyttöön tarkoitetut B-tyypin vikavirtasuojat. Ne tarjoavat parhaan mahdollisen suojan Suomen olosuhteissa.

Onko nyt sähkön läpimurtovuosi liikenteessä?

Sähköautojen esiinmarssi on alkanut ja autovalmistajat lanseeraavat sähköautomalleja sekä strategioitaan ennätystahtiin. Vuonna 2019 voidaan odottaa myös sähköauton latausratkaisutarjonnan ja tuotteiden kysynnän voimakasta kasvua. Tässä murroksessa on ammattilaisilla suuri merkitys oikean informaation ja ratkaisuiden tarjoajina.

GAROn 22 kWh GLB- ja TWIN-latausasemat valmistavat tulevaisuuteen

GAROn GLB- ja TWIN-asemat on suunniteltu tulevaisuutta silmällä pitäen. Niissä on vakiona mm. dynaaminen kuormanhallinta, joka valvoo, ettei kiinteistön pääsulakkeita ylikuormiteta.