Haluaisitko kääntää kelloa taaksepäin? Ihan vaan vähän, aikaan ennen poikkeusoloja. Vaikka muu maailman asettuisikin jossain vaiheessa takaisin tuttuihin uomiinsa, SLO:lla paluuta vanhaan tuskin enää on. Tiukka paikka osoitti, kuinka paljon sopeutumis- ja reagointikykyä meissä onkaan.
Maailmanlaajuisen pandemian aiheuttaman alkushokin jälkeen keskityimme kehittämään toimintaamme paremmaksi ja turvallisemmaksi. Ykköspaikalle nousi tietenkin sähköiset tilauskanavat, kuten APP ja verkkokauppa, jonka käyttäjämäärissä onkin tapahtunut huimaa kasvua. Verkkokaupan käyttö on lisääntynyt vuoden takaisesta 20%:lla! Tämä kertonee, että olemme onnistuneet kehittämään sähköisen kaupankäynnin työvälinettä vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeisiin.
Tilanteen tasalla olevat ostajat hyvän saatavuuden taustalla
SLO:n rooli palveluketjussa on tärkeä ja poikkeusaikana se on vielä korostunut. Konkariostajamme ovat pistäneet kaiken ammattitaitonsa kehiin ja pitäneet SLO:n tarjooman korkealaatuisena aikana, jolloin varsinkin ulkomaisilla toimittajilla on paikoittain ollut toimitusvaikeuksia. Toimintakykyinen ja ennakoiva kumppani on elintärkeä vaikeissa tilanteissa, siksi suhteet kannattaa valita oikein.
Tuotepäälliköt huolehtivat ajantasaisesta valikoimasta
Tuotepäällikkömme arvioivat jatkuvasti tarjontaa ja pitävät huolen siitä, että tuotevalikoimamme on aina ajan hermolla ja vastaa juuri sen hetken kysyntään. Ammattilaistemme tekemät valinnat löydät parhaiten tuhdista ja asiapitoisesta Valinnat -lehdestä, joka on SLO:n osaavan markkinointitiimin tuottama.
SLO:n logistiikka siirtyy paperittomaan jakeluun
Logistiikkamme on tehnyt töitä mm. paperittoman jakelun mahdollistamiseksi ja tilauksienne toimitusseurannan parantamiseksi. Muutos toteutetaan vaiheittain niin, että kesän 2020 jälkeen kaikki SLO:n jakelut olisivat paperittomia.
Kuten näette, olemme tehneet paljon ja vanhat toimintatavat saavatkin jäädä sinne missä ne jo ovat, eli menneisyydessä. Mennään yhdessä uudenlaiseen tulevaisuuteen!