Jarmo Harttunen
markkinointipäällikkö,
SLO Oy
14.5.2018

Mikään digivempele tai ceeärämmä ei vielä päihitä ihmisen kykyä samaistua asiakkaan tilanteeseen ja ymmärtää liiketoiminnan taustavaikuttimia, kuten viranomaismääräyksiä. 

Mitä monikanavainen SLO pystyy tarjoamaan digiaikana? Vastaus on asiantuntijuutta ja henkilökohtaista palvelua. Kun nämä on yhdistetty kykyyn samaistua, asiakas saa palvelua johon koneet eivät kykene. Digitalisaation tarkoituksena on täydentää pakettia tarjoamalla vaihtoehtoja ja monipuolisuutta, ei korvata henkilötason kohtaamisia.

SLO:n monikanavaisuus ja asiantuntijuus ovat verkonrakentajien apuna viranomaisten alati muuttuvassa säädösviidakossa

Sähköverkon rakentajien haaste on pysyä mukana viranomaisen määrittämässä tehokkuudessa ja laadussa. Koska SLO:n tuote- ja ratkaisutarjonnan kehitystä arvioidaan koko ajan samoilla mittareilla, tunnemme verkonrakentajien haasteet ja osaamme vastata niihin. Uusien tuotteiden tulee auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Keskijänniteverkkoon investoidaan nyt historiallisen paljon, jolloin oikeat ratkaisut ovat enemmän kuin merkittäviä. Toisaalta huonot ratkaisut tulevat sähköverkon omistajille poikkeuksellisen nopeasti kalliiksi investoinneiksi.

Digitalisaation tarkoituksena on täydentää pakettia tarjoamalla vaihtoehtoja ja monipuolisuutta, ei korvata henkilötason kohtaamisia.

Puhutaan ja keskustellaan, yhdessä vältämme väärät ratkaisut käymällä avoimesti läpi tuotetarjontamme vaihtoehtoja. Näin saat juuri omaan tarpeeseesi sopivat ratkaisut. Olemme tuoneet markkinoille paljon uutta ja vauhti vain kiihtyy, opi kanssamme kasvotusten!

 

Uudistuneet PETZL-työkypärät

Petzl työkypäräuudistus muuttaa kypärien valintakäytännöt ja tekee kattavasta silmiensuojauksesta helppoa.

SLO Kompensointiratkaisut

Keskijänniteverkon kasvava kaapelointiaste asettaa haasteita verkon suojaukselle ja loistehon hallinnalle.