Kun omakotitalon pihalla ei ole pihakeskusta, auton lämmityspiuha vedetään autotallin tai kodin ulkopistorasiasta, jolloin jatkojohto kiemurtelee koko pihan halki. Kun kaapeli pyörii ajoväylällä ja sen päältä kuljetaan, se on alttiina kivien nirhaumille.
Unohda jatkojohtokelojen kanssa painiminen
Kun pihalle asennettaan Pike, saadaan sähkövedot turvaan maan alle, jolloin kaapeli ei ole alttiina ulkoisille tekijöille. Hankalat jatkojohtokelat voi nyt jättää pihavarastoon, kun pihakeskuksesta saa virtaa niin sähköisiin työkaluihin kuin auton lämmitykseen ja pistotulpallisiin pihavalaisimiin. Uutuutena EVPIKE PRO HYBRID, jossa on lämmitys ja latausasema yhdessä tolpassa.
Avautuva kotelo antaa rajattomasti asennustilaa
Pike on uudistuneen rakenteen ansiosta entistäkin helpompi asentaa ja käyttää. Rasian saa asennuksen ajaksi siirrettyä sivuun, jolloin kaapeloinnin saa suoritettua ilman rajoitteita.
Soneparin tuotepäällikkö suosittelee Pikea kaikille pihoille, sillä laajasta valikoimasta löytyy ratkaisu erilaisiin tarpeisiin. Pike on myös erittäin kustannustehokas valinta.
Sähköauton latauspisteen seurantalaitteet vaativat Wi-Fi-yhteyden toimiakseen. Entä jos Wi-Fin kantama ei riitä ulos? Tässä kolme tapaa saada Wi-Fi yhteys sähköauton latauspisteelle.
Sähköauton latausasemia rakennetaan yhä enemmän. Usein ne asennetaan ulos, jolloin asennusympäristö on sateen, lumen ja pölyn takia hyvin vaativa. Schneider Electric on tuonut markkinoille nimenomaan sähköauton latauskäyttöön tarkoitetut B-tyypin vikavirtasuojat. Ne tarjoavat parhaan mahdollisen suojan Suomen olosuhteissa.
Jakelukiskojärjestelmä sähkönjakeluun 160 A asti
Canalis KN on suunniteltu sähkönjakeluun, korkeintaan 160 A. Canalis KNT on varustettu väyläjohtimilla yksinkertaisten ohjaus-/valvontajärjestelmien asennusta varten (valaistus tai muut kuormat).