Jarmo Harttunen
Markkinointipäällikkö,
SLO Oy
8.9.2020

Asiakastyytyväisyys on mittarimme

Uusi päivä, uudet haasteet, tuttua jokaiselle.  Myös SLOlla kohdataan joka päivä kysymyksiä ja tärkein niistä on, kuinka pidämme asiakkaamme tyytyväisinä. Toimimme tiiminä myyjiemme kanssa, sillä yksittäisten hyvien suorituksien lisäksi työstämme kokonaisuutta omilla vastuu- ja osaamisalueillamme. Kokonaisuuksista syntyy asiakaskokemus, jossa katsotaan rohkeasti tulevaisuuteen.

Ammatillinen verkosto käytössäsi jokaisella yhteydenotolla

SLOlla on roppakaupalla asiantuntemusta, jota pystymme hyödyntämään asiakastyössä. Kaikkea ei tarvitse eikä kannatakaan tietää itse, koska SLOlta löytyy sertifioitu tekninen tuki ja osaavat tuotepäälliköt. Ammattitaitoa on myös luoda oikea ja toimiva yhteistyöverkosto. Vahvistat vaivatta omaa verkostoasi hyödyntämällä SLO:n ammattilaisten tarjoamaa osaamista ja kontakteja.

Voit lukea asiakaskertomuksestamme, kuinka Saarioinen hyödynsi projektissaan SLO:n osaamista ja suhdeverkostoa ja toteutti valaisinsaneerauksen ennätysajassa.

Nopea ja oikea vastaus ovat yhtä tärkeitä tekijöitä kuin hinta ja saatavuus

Nopeilla, oikeilla ja luottavilla vastauksilla pystymme tarjoamaan teille muutakin lisäarvoa kuin hinta ja saatavuus. Siksi toteamme, että SLO on helpoin paikka asioida.

SITECO Streetlight 40 on teknisen tievalaistuksen tehokas kumppani

Taloudellisuutta, helppokäyttöisyyttä ja edistyksellistä optiikkaa

Syksy on valon ja sen puutteen sesonkiaikaa

Päivien lyhentyessä on hyvä aika panostaa hyvään valaistukseen niin sisällä kuin ulkona.

Vahvalla yhteistyöllä kohti uutta tuloksellisuutta

Maailmamme on muuttunut vuonna 2020 enemmän kun kertaakaan lähihistoriassa. Pandemian aiheuttamat seuraukset ovat olleet Suomessa monilla toimialoilla valtavia puhumattakaan seurauksista ihmisille ja yhteiskunnalle.