Asiakastyytyväisyys on mittarimme
Uusi päivä, uudet haasteet, tuttua jokaiselle. Myös SLOlla kohdataan joka päivä kysymyksiä ja tärkein niistä on, kuinka pidämme asiakkaamme tyytyväisinä. Toimimme tiiminä myyjiemme kanssa, sillä yksittäisten hyvien suorituksien lisäksi työstämme kokonaisuutta omilla vastuu- ja osaamisalueillamme. Kokonaisuuksista syntyy asiakaskokemus, jossa katsotaan rohkeasti tulevaisuuteen.
Ammatillinen verkosto käytössäsi jokaisella yhteydenotolla
SLOlla on roppakaupalla asiantuntemusta, jota pystymme hyödyntämään asiakastyössä. Kaikkea ei tarvitse eikä kannatakaan tietää itse, koska SLOlta löytyy sertifioitu tekninen tuki ja osaavat tuotepäälliköt. Ammattitaitoa on myös luoda oikea ja toimiva yhteistyöverkosto. Vahvistat vaivatta omaa verkostoasi hyödyntämällä SLO:n ammattilaisten tarjoamaa osaamista ja kontakteja.
Voit lukea asiakaskertomuksestamme, kuinka Saarioinen hyödynsi projektissaan SLO:n osaamista ja suhdeverkostoa ja toteutti valaisinsaneerauksen ennätysajassa.
Nopea ja oikea vastaus ovat yhtä tärkeitä tekijöitä kuin hinta ja saatavuus
Nopeilla, oikeilla ja luottavilla vastauksilla pystymme tarjoamaan teille muutakin lisäarvoa kuin hinta ja saatavuus. Siksi toteamme, että SLO on helpoin paikka asioida.