Tämä on täydellinen latausasema sekä asentajille että loppukäyttäjille. 22 kW ja sertifioitu, sähköauton lataukseen käytetyt kilowatit tarkasti näyttävä MID-mittari sekä ketjutusmahdollisuus.

Joissakin EV-latureissa vain on kaikki

Charge Amps Dawn on käyttäjäystävällinen, älykäs ja voimakas, tulevaisuutta varten tehty latausasema – ja täysin linjassa missiomme kanssa, joka on teknologian yhdistäminen käyttäjäystävällisyyteen, nykytilan haastaminen ja uusien urien aukominen.

Koeningseggin entinen pääsuunnittelijan Joachim Nordwallin kauniisti muotoilema sähköajoneuvojen latausasema, ja se on yhteydessä Charge Amps Cloudiin ja Charge Amps -sovellukseen. Siten lataus on täysin omistajan hallinnassa, ja hän saa kaiken hyödyn kaikista älykkäistä ratkaisuistamme. Charge Amps Dawnin voimakas Linux-prosessori pystyy lisäksi käsittelemään suurta määrää tietoja.

Tämän lisäksi Charge Amps Dawn on täydellinen valinta puolijulkisille alueille (esim. asuntoyhteisöille ja toimistojen paikoitustiloihin), joihin yleensä asennetaan lukuisia atureita. Näissä sijainneissa Charge Amps Dawnin mahdollistama ketjuttaminen antaa suuria etuja. Asentaja voi yhdistää autolaturit helposti ja yksinkertaisesti sarjoihin, mikä säästää sekä aikaa että rahaa.

Pääominaisuudet

  • Sertifioitu MID-mittari
  • 4G- ja WiFi-yhteys
  • Sisäänrakennettu B-tyypin vikavirtasuoja
  • Jopa 22 kW
  • Pilvipalvelu ja OCPP 1.6J

Charge Amps Cloud pilvipalvelu

Ohjaa ja valvo Charge Amps Dawn-latausasemia sovelluksella. Helppoa ja täydellistä hallintaa. Charge Amps App on helppokäyttöinen sovellus, jonka avulla saat kaiken hyödyn irti sähköauton lataamisesta Charge Amps -latausasemilla. Charge Amps App -sovelluksen avulla voit ajastaa latauksen arkeesi sopivaksi, tarkastella latauksen historiatietoja ja säätää LED-valojen kirkkautta.

Charge Amps Cloud pilvipalvelun käyttö ei aiheuta lisäkuluja. Charge Amps Dawn-latausaseman sisäänrakennetun 4G-yhteyden avulla pääset käyttämään palveluita suoraan ilman erillistä internet-yhteyttä. Dawn 4G-yhteys on maksuton Charge Amps pilvipalvelun käyttäjälle.

Langaton dynaaminen kuormanhallinta

Lisävarusteena myytävän AmpGuardin avulla voit ottaa käyttöön dynaamisen kuormanhallinnan kätevästi. Amp Guard mittaa käyttöpaikan kulutusta reaaliajassa ja pilvipalvelu huolehtii että autoa ladataan aina suurimmalla vapaana olevalla kapasiteetillä.

Auton lataus aurinkosähköllä

Jos talossasi on aurinkopaneelit ja AmpGuard voit valita lataustavaksi myös aurinkoenergian kätevän Green Charging toiminnon avulla.

Nyt saat autosi liikkumaan aurinkoenergialla. Tarvitset vain sovelluksemme, Charge Ampsin latausaseman, aurinkopaneelisi ja Charge Amps Amp Guardin, joka mahdollistaa Green Charging -toiminnon käytön. Tämä on älykäs, ympäristöystävällinen ja taloudellinen tapa ladata autosi.

Luomalla oman ekosysteeminsä Green Charging -käyttäjät voivat hyödyntää omien aurinkopaneeleidensa tuottamaa energiaa ja ladata autonsa uudistuvalla ja kestävällä energialla. Voit hyötyä tästä ekosysteemistä käyttämällä aurinkoenergiaa päivällä ja vaihtamalla automaattisesti verkkolataukseen yöllä. Voit halutessasi myös vaihtaa vain Green Chargingiin ja ladata sähköautosi pelkällä aurinkoenergialla.

Saat latauksen täydellisesti hallintaasi asettamalla toivomasi aikataulu Charge Amps-sovelluksessa, minkä jälkeen käytät auringon energiaa varmistaaksesi, että sähköautosi on täyteen ladattu aina kun haluat.

Teksti ja kuvat: Charge Amps

GAROn mittarilliset GLBDC-latausasemat tekevät latauksen kulutusseurannasta helppoa

GLBDCM-T222WO, snro 3451421 GAROn latausasema GLBDCM-T222WO (Snro: 3451421) sopii asennettavaksi omakotitalojen, taloyhtiöiden ja toimistojen parkkipaikoille tai vaikka parkkihalleihin. Aseman voi asentaa seinään tai erillisen latausasemaa varten suunnitellun pylvään avulla maahan. Latausasemassa on yksi Type2-pistorasia, jonka latausteho on max. 22 kW.

Täyssähkö- ja hybridiautojen latausperiaatteet

Valitse turvallinen ja käyttötarkoitukseen sopiva latausratkaisu

Paketit sähköisen kuriirin kyydissä

Sähköautoja on yksityiskäytössä jo jonkin verran, mutta jakeluliikenteessä sähköinen pirssi on harvinaisempi. SLO päätti kokeilla ajan hengen mukaisesti toimitusten kuljettamista täyssähköautolla. Parin vuoden ajojen perusteella voidaan todeta, että sähköauto vie asiakkaiden tilaukset perille varsin hyvin. Lue kirjoituksesta, mitä havaintoja kokeilusta syntyi.